` טיולים מאורגנים בארץ - מסלול טיול בראש שקט לא רק בחו"ל
חופשה בישראל > כתבות > "טיולים מאורגנים בארץ - מסלול טיול בראש שקט לא רק בחו"ל" חופשה בישראל
חיפוש מותאם אישית של
צור קשר עמוד הבית

טיולים מאורגנים בארץ - מסלול טיול בראש שקט לא רק בחו"ל

טיולים מקומיים מאפשרים להכיר בצורה מיטבית את ארץ ישראל, הנופים והסיפורים מאחורי כל מקום ומקום. לאוהבי הטיול שמעוניינים להגיע למקומות מעניינים, לחקור וליהנות ממפגש מרתק עם מידע היסטורי, תרבותי, ארכיאולוגי, בוטני והיבטים נוספים, האפשרות להצטרף לטיולים מאורגנים בארץ רלוונטית מתמיד. כיום ניתן לבחור מבין חברות טיולים שונות המציעות מבחר מסלולי טיולים מאורגנים באזורים שונים בארץ- מהצפון ועד הדרום. טיולים אלו מיועדים לקבוצות קטנות, משפחות, אנשי עסקים או אורחים המגיעים מחו"ל, כמו גם לקבוצות יעד נוספות הנהנות מיום בטבע עם פן חינוכי ומעשיר. להלן מידע ב-60 שניות על טיולים מאורגנים בארץ והיתרונות שאלו מציעים:

היתרונות הגלומים מאחורי טיולים מאורגנים בארץ

את הטיולים המאורגנים בארץ מובילים מורי דרך בעלי ניסיון בתחום והיכרות מעמיקה בכל הקשור לתולדות ארץ ישראל, ההיסטוריה של מקומות היעד, ארכיאולוגיה, גיאוגרפיה, טבע ועוד פנים אחרות מאחורי כל מקום ומקום. ניתן לבחור להצטרף לטיולים מאורגנים במגוון סגנונות ובהתאם לקהלי היעד הרלוונטיים: החל מטיול לזוגות, למשפחות, קבוצות מאורגנות במקום עבודה וכן הלאה. היתרון הבולט העומד מאחורי הטיולים הוא בהיותם מתוכננים ומתוזמנים היטב, על אותו רעיון של טיולים מאורגנים לחו"ל ליעדים המסורתיים כמו אירופה וארצות הברית ועד טיול מאורגן לסין, יפן ויתר ארצות המזרח. ההתמצאות בדרכים הינה מובטחת, כמו גם עמידה בלוחות הזמנים וזאת לעומת טיול עצמאי בו תוכלו למצוא עצמכם לא בטוחים לגבי הכיוון, הולכים לאיבוד או מתעכבים משמעותית בלוחות הזמנים- דבר בפוגע ביכולת להמשיך בתוכנית המקורית. כמו כן, הערך המוסף החינוכי בטיולים מהסוג, בנוסף להנאה הצרופה, בא לידי ביטוי בשפע מידע והסברים עדכניים המועברים על ידי המדריך מתוך היכרות מעמיקה עם כל מקום ומקום.

בחירת חברת טיולים בארץ

במידה ואתם מכירים מטיילים ממליצים שלקחו חלק בטיולים מהסוג, כדאי בשלב הראשון לבחון את חברות הטיולים שעמדו מאחורי טיולים מומלצים אלו ולבקש מהן פרטים לגבי טיולים רצויים מבחינתכם. במידה ואין לכם היכרות מהסוג, תוכלו לבחון רשימה מדגמית של חברות טיולים מאורגנים בארץ שאיתרתם באינטרנט ושמציעים סוגי טיולים רלוונטיים עבורכם. תוכלו לבצע גם חיפוש ממוקד של חברות טיולים בהתאם ליעד הטיול הרלוונטי כמו למשל טיול מאורגן לדרום, לצפון, לירושלים ואפילו אילת. באתרי הבית של חברות הטיולים תוכלו לקבל מידע ראשוני לגבי האפשרויות, מסלולי הטיולים, עלויות וכד' ולאחר יצירת קשר טלפוני לקבל מענה לשאלות פתוחות תוך התרשמות מהמקצועיות ומהשירות שהן מציעות. כמו כן, כדאי לנסות לאתר חוות דעת של מטיילים בטיולים קודמים בפורומים של טיולים כדי לוודא כי אכן מדובר בחברה עם מוניטין וטיולים מומלצים.

סוגי טיולים מאורגנים

כאמור תוכלו לבחור מבין מבחר סוגי טיולים ייעודיים כלליים ומוזמנים. טיולי משפחות למשל כוללים הדרכה המותאמת גם לילדים והפעלות להם ולכל המשפחה כך שבטיול תוכלו ליהנות מזמן איכות נטו ללא התעסקות בפן הלוגיסטי של הטיול ועם מינימום אחריות על התקדמותו כמתוכנן. בין אם תבחרו בטיולי משפחות או בטיולים למסגרת העבודה, סוגי הטיולים מגוונים וכוללים מגוון פעילויות ואטרקציות כמו למשל ביקור וזחילה במערות, ביקור בגנים, מצודות, מסלולי הליכה באזורי נחלים, תצפיות אל נופים מרהיבים, הליכה בסולמות וחבלים, טיולי מים, פיקניקים, ביקור באתרים כמו בתי כנסת, מסגדים ועוד הרבה אחרים.

אזורי טיולים נפוצים ומומלצים

באופן כללי, בארץ ניתן וכדאי לטייל בכל עונות השנה, כאשר לכל עונה ייחודיות משלה. תקופת האביב היא התקופה האולטימטיבית לטיולים באזור הצפון הפורח כמו הר החרמון, רמת הגולן, הגליל שמציע נופים פסטוראליים עוצרי נשימה, נחלים ויערות. כמו כן גם ישובים יהודיים קדומים וערים עתיקות כמו עכו, צפת ונצרת- מקומות תיירותיים המציעים ביקור בכנסיות, שווקים ומסעדות מומלצות. וכל אלו כוללים כמובן הסברים מפורטים ומעניינים בטיול ססגוני ומיוחד. יעד מומלץ נוסף לטיולים הוא לירושלים העתיקה, המציעה נופים ואווירה קסומה בעיר הקודש. טיול מאורגן בעיר מאפשר להכיר בצורה טובה את המבנים והנפשות הפועלות ופועלם בעיר מההיסטוריה ועד העידן המודרני, כאשר הוא מותאם גם לילדים ומציע מגוון אטרקציות וחוויה חינוכית ומעשירה עבורם.

 

כל הזכויות שמורות לשביל © 2008 | עמוד הבית | צור קשר | מפת האתר | ספא |
טיולים | מועדון פיאט | טיולים מאורגנים | חבילות נופש בארץ | ספא | צימרים | צימר | ספא | וילות | צימרים | צימרים בצפון | צימר